Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2012 12:48 - Къде го чукаш къде се пука- измират пчелите
Автор: kostadin Категория: Технологии   
Прочетен: 2000 Коментари: 5 Гласове:
10



Това не ни засяга -нали Ние и без това почти не произвеждаме селскостопанска продукция ,която би могла да ни осигури самостоятелното изхранване на населението.
Да му мислят другите народи Виж китайците са решили проблема Хората лично опрашват растенията .
Кой е виновен Ами няма виновни Нали всички препарати за растителна защита и ГМ О-.тата се използва,т само с разрешение от институциите грижещи се така усърдно за народа.



Гласувай:
10



1. sparotok - пчели
27.04.2012 18:51
Един от най-бързо развиващите се отрасли в Австралия е пчеловъдството. Тези хора знаят, че без пчели човечеството ще загине само за няколко години и са се заели не само със сериозна инвестиция в собственото си оцеляване, но и с доходоносен бизнес.

На стотици километри от пчеловъдите не се сеят ГМО...защо ли?
цитирай
2. kostadin - Във времето, когато знаем, че мл...
29.04.2012 07:31
Във времето ,когато знаем ,че млякото и хляба се дава в бакалийте много от нас нямат възможност да видят промените в природата.Сега почти нямаме селско стопанство способно да ни изхрани и повечето зашеметени от градският живот нямат представа ,че сне само пчелите ни напускат вече не се чува и чуруликането на много горски птици.
В никакъв случай не съм станал природозащитник, но съм поразен от мълчанието на обитателите в природата.Можеби и електромагнитните трептения на телекумикационните съоръжения имат пръст в замирането на биологичното разнообразияНо казват ,че където се сее ГМО друго не никне след време.
цитирай
3. zarenkow - http://www.pchelar-probvaisambg.com/statia174_spisak.htm
30.05.2012 20:16
Отглеждам малко кошери , има проблем но не се знае на какво се дължи , почти е отхвърлена идеята за ГМО , най вероятно е заболяване от вирус и то нр много вирулентен. :-)
цитирай
4. kostadin - Аз имам място на пвитоша и ми прави ...
30.05.2012 21:12
Аз имам място на пвитоша и ми прави впечатление ,че няма пчели оси и птичета
цитирай
5. zarenkow - При мен всичко си има ,
31.05.2012 11:35
и птици и всичко и мед :-). , само преди няколко години добре зазимени кошери , пролетта бяха празни . Нямаше умрели пчели , не бяха безпокоени , имаха мед , зимата не беше студена. Тази зима на познати им се беше случило същото , а при мен всичко си е ок , даже много добре.
цитирай
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930