Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2013 10:25 - Тук могат всички желаещи да си казват мнението изплюто от автори ,които си крият главите като камилски птици в пясъка
Автор: kostadin Категория: Технологии   
Прочетен: 1289 Коментари: 3 Гласове:
0



Пишете коментарии ако мислите на автора ги харесвате или не

Това е постинг от Vmir ,ангажиращ обществото на блогерите , но не им дава право да го коментират

Тази сутрн получих от щерка ми в САЩ предупреждeние, че е хванат платен форумен драскач на ГЕРБ”. Позачудих се на нелепото определение хванат” (къде ли са го задържали…) и не по малко наивната комбинация на уж готов коментар, който трябвало само да  изкопира без инструкцията как да звучал (как ли пък зазвучават по друг начин неща, които вече са написани?). Дори и да имаше нещо вярно в нескопосаната глупост, не схващах "новостта" на подобно действие, което по невинността си бледнее неимоверно пред явните измами, разиграващи се ежедневно пред очите ни. Напомних на щерката да не забравя, че в България Андрешковщината минава за добродетел, а губенето на чуждото време с упорито повтаряне на глупави постановки за омаскаряване на другите е любим прийом на точно определена партия.   

Още по-голямо беше учудването ми, когато малко по-късно в блога прочетох, че и други са били предупредениза хванатия платен драскач на ГЕРБ. Което идва да покаже, че предупреждението” e разпратено ОРГАНИЗИРАНО ПО ЦЕЛИЯ СВЯТ, а не е резултат от наблюдателността на изпращача, както бях заблуден от мейла на щерка ми, която беше пропуснала да ми напише, че линка й е бил изпратен, а не е лично нейна находка.

Случката веднага ми припомни, че тези дни се видях принуден да забраня коментарите в блога си заради неприятната прилепчивост на коментиращ, който зад претенцията за репресиран от комунистите ми е губил дни да опровергавам комунистическите му клевети в блога ми. Що за плюнка трябва да е човек, че да разчита на разсеяността на хората, за да се представи за политическия си противник, и да му припише собствените си отвратителни гадории?


И такива плюнки искат да ме управляват???


Истинският проблем за мен отдавна не е само в измамата и превръщането й в политика, с която честният човек бива оклеветяван като измамник, а загубата с години наред се нарича печалба”. Защото, щом бабите и бандюгите били гласували за убавото мумче то значело, че измамите и клеветите му били напълно в реда на нещата, дори когато попадат под ударите на закона (щом имаме партия зад гърба, винаги можем да накараме феновете си да погазят правосъдието, като например, обявят неотложните реформи за корупция, а демокрацията за диктатура, даже свирепа диктатура, колко му е да се затръшкат едни партийни активисти, а поетичните натури да ги вземат за многострадални чада на народа?).

Още по-големият проблем е, че същите организирани злостни клеветници и измамници нагнетяват общественото пространство с лъжите и клеветите си, за да обосноватнуждата от СМЯНА НА СИСТЕМАТА. Защото настоящата “СИСТЕМА, която е повалила България е не друго, а ПРЕВЪРНАТАТА В ПОЛИТИКА АНДРЕШКОВЩИНА, целта на която е да потъне България в блатото. С тази идея се изчерпва цялата представа за политика на Андрешковците, а тактиката за осъществяването й са клеветите и омаскаряването на всичко читаво и годно, което би помогнало на България да излезе от блатото на Андрешковщината.





Гласувай:
0



1. kleotemida - То нЕма нужда от сложни коментари по случая/случаите.
31.01.2013 10:56
Кажи му Vmir и не го обиждай повече... :)))))
цитирай
2. kostadin - Много си мила, аз нямам нужда от н...
31.01.2013 11:10
Много си нежен ,аз нямам нужда от него ,но аман от хора опитващи се да яхат народа ни
Всъшност какво ново ни предлага той!???????
На него са му виновни съществуващите АНДРЕШКОВЦИ ,а други такива няма -от тях се свалят по две три кожи ггодишно.
Хората от блога го изобличават ,че бил платен провокатор
цитирай
3. kleotemida - Не бих се учудила, ако взема предвид нивото на постовете и на сметките му.
31.01.2013 12:59
Толкова "умни", колкото господарите му... :)))
цитирай
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031