Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2014 16:50 - Има едно блогерче-asthfghl ,което се кефи когато всява безобразията си ,като се прикрива под покривалото на официалната наука
Автор: kostadin Категория: Технологии   
Прочетен: 7846 Коментари: 35 Гласове:
-3

Последна промяна: 25.02.2014 17:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Коментари 1. asthfghl - :)
17:15 Трябва да ме споменаваш по-често. Така доста чувствително ми качваш броя посетители - пък и същевременно потвърждаваш набиващото се в очи съмнение, че навярно прекарваш дълги и безсънни нощи, мислейки за "безобразията" на "официалната" наука :) цитирай

17:30 - Боже,ти за това ли се бориш! ?????????????? Не знаех ,че си побъркан.
Успех тогава!


Биолокационная рамка.

"ЖЕЗЛ ФАРАОНА"
image

С помощью биорамки Вы сможете:

-Найти место для колодца, родниковую жилу.
-Найти потерянную вещь.
-Выбрать правильное решение.
- Определить границы биополя человека.
-Усилить своё биополе.
- Определить качество продуктов.
-Исцелиться методом гомеопатии.
- И многое другое.
 

Биорамка изготовлена из спиралевидной меди с добавлением
биоактиватора.

image

Патент № 11347

Форма биорамки изготовлена по золотому сечению пирамид Египта.
Соотношение ширины и высоты - h = 0,64%



СМОТРИТЕ ВИДЕО.


Практическая биолокация
по поиску родниковых жил. Как найти родниковую жилу на садовом участке?

При помощи биолокационной рамки Вы откроете у себя дополнительное чувство - интуитивное восприятие мира, которое известно с глубокой древности, от самого зарождения живых существ.
Это чувство проявлялось безошибочным животным инстинктом, позволяющим выжить в полном опасностей окружающем мире, и передавалось подсознательным умом людей на всём пути эволюции человека.
Подсознательный ум относится к гораздо более ранней фазе эволюции, чем сознательный ум; фактически он принадлежит к фазе, предшествующей развитию речи. Поэтому обращаться к нему посредством слов - это всё равно, что говорить с человеком на языке, который он не понимает.
Чтобы добраться до него, нужно прибегнуть к языку жестов, - через идеомоторную реакцию человека.

Научиться работать биорамкой "Жезл фараона", так же просто, как научится управлять автомобилем.
Когда Вы первый раз сели за руль, вы не сможете одновременно крутить "баранку", переключать скорость, давить на газ, а в случаи опасности нажать на тормоз.
Но после нескольких тренировок ваша идеомоторная реакция подключается к подсознанию и Вы уверенно ведёте автомобиль, смотрите по сторонам, а в случаи опасности ваше подсознание через идеомоторную реакцию жмёт на тормоз и поворачивает руль.



 

Инструкция:

Для того чтобы войти во взаимодействие с рамкой, возьмите её в правую руку. Руку согните под углом 90°. Держите биорамку с небольшим наклоном от себя, ладонью левой руки, приближая или удаляя от кольца рамки, войдите с ней во взаимодействие, то есть мысленно запрограммируйте себя, посылая приказ кольцу рамки, чтобы она повторяла движения вашей левой ладони.
При помощи этого упражнения Вы пробуждаете своё подсознание, и у Вас усиливается шестое чувство - интуиция, где Ваше сознание при помощи идеомоторной реакции через подсознание управляет рамкой, и она начинает отвечать поворотом или круговыми движениями на Ваш вопрос.
Круговое движение почасовой стрелке (Да) - хорошо.
Круговое движение против часовой стрелки (Нет) - плохо.


 

Поиск родниковой жилы.

Войдите во взаимодействие с рамкой. Визуально определите район поиска. В своём сознании создайте образ протекающей под вами воды. С запада на восток пройдите по району поиска, в тех местах, где биорамка указала на север сделайте метки, при повторном проходе, если рамка укажет в этом же месте в сторону севера следуйте по указанию биорамки.
Биорамка будет Вас вести по движению подземной родниковой жилы, где биорамка сделает три оборота по часовой стрелки и пол оборота против часовой стрелки, в этом месте родниковая жила проходит близко от поверхности земли.
После установки контрольных гидрометров, приступайте к бурению или рытью колодца.
 

Установка гигрометра.

image
 

В том месте, где указала биорамка, выкопайте канавку (длина- 1м, ширина -15см, глубина -15см). Установите пять стеклянных банок 0,5л донышком вверх на расстоянии 10см друг от друга и засыпьте грунтом до дна банок.
Средняя банка должна находится точно в том месте, куда указала биорамка.
Утром проверьте показания гигрометра.
 

image

Если капли на одной из банок мелкие и имеют неправильную форму (как показано на фото), значит под этой банкой проходит родниковая жила на глубине до 10 метров.

Биодиагностика помещений:

 

Войдите во взаимодействие с биорамкой, визуально определите район поиска геопатогенных зон, продвигаясь по помещению, отметьте места, где рамка делает вращательные движения против часовой стрелки.
В этих местах происходит пересечение биопатогенных полос земли и возникает вертикальный столб диаметром, около 30 см, который разрушает защитное биополе человека и происходит отток жизненно важной энергии. У человека наступает (сонливое) отношение к жизни, его начинают преследовать неудачи и болезни.
Эффективным нейтрализатором геопатогенных зон является смятая алюминиевая фольга.
 

Определение защитного биополя человека :

 

Поднесите биорамку в район солнечного сплетения человека, кольцо рамки начнёт отклонение в вашу сторону,
где биорамка закончит отклонение в этом месте граница биополя (аура).
В среднем защитное биополе человека 50 см.

Определение места для посадки растений:

 

Возьмите растение или семена растений в левую руку, задайте вопрос подсознанию, в каком месте посадить растение биорамка укажет направление, следуйте по указанию кольца биорамки,
где рамка сделает несколько оборотов по часовой стрелке, в этом месте посадите растение или семена.



КАК ПРИОБРЕСТИ БИОЛОКАЦИОННУЮ РАМКУ "ЖЕЗЛ ФАРАОНА".

image

Стоимость биорамки 1000 рублей + почтовые расходы из г. МОСКВА

  1000 рублей + почтовые расходы.
image
на счёт 41001330211490 ( Биорамка "ЖЕЗЛ ФАРАОНА" + ПОДАРОК технология изготовления целебных пирамид.)
image


Отправьте заявку на Email: max-ermakov@yandex.ru с точным указанием Вашего почтового адреса.
 



Или купите технологию (за 500 рублей) по изготовлению биолокационных рамок "Жезл Фараона" в домашних условиях.

Биолокационная рамка "Жезл Фараона" прекрасный подарок друзьям и знакомым.
Вместе с технологией изготовления мы Вам вышлем красочный шаблон для упаковки!
 

БЕСПЛАТНАЯ ДОСТАВКА БИОРАМКИ НА ДОМ по МОСКВЕ

Контактный телефон: 8-903-579-11-55 Максим. (г. МОСКВА)

Ваша материальная помощь идёт на поддержку
народной программы ВОЗРОЖДЕНИЕ РОДНИКОВ РОССИИ!

Если у Вас нет возможности оплатить технологию и материально помочь народной программе "ВОЗРОЖДЕНИЯ РОДНИКОВ РОССИИ" напишите нам на Email:rodnik-128@yandex.ru Мы рассмотрим Ваше письмо и вышлем Вам технологию даром!
 



Межрегиональная программа "ВОЗРОЖДЕНИЕ РОДНИКОВ РОССИИ"
- является НАРОДНОЙ !!!
Мы трудимся только на частные пожертвования граждан и не принимаем финансирование от коммерческих государственных и политических организаций.

РУКОВОДИТЕЛЬ НАРОДНОЙ ПРОГРАММЫ
"ВОЗРОЖДЕНИЕ РОДНИКОВ РОССИИ"

Владимир Николаевич Почеевский Тел: 8-965-289-96-76

image E-mail: rodnik-128@yandex.ru




Гласувай:
4



1. asthfghl - :)
25.02.2014 17:15
Трябва да ме споменаваш по-често. Така доста чувствително ми качваш броя посетители - пък и същевременно потвърждаваш набиващото се в очи съмнение, че навярно прекарваш дълги и безсънни нощи, мислейки за "безобразията" на "официалната" наука :)
цитирай
2. kostadin - Боже,ти за това ли се бориш!
25.02.2014 17:30
?????????????? Не знаех ,че си побъркан.
Ус9пех тогава!
цитирай
3. asthfghl - 2.
25.02.2014 17:56
И да не се боря, то си е факт - един полезен страничен ефект от маниакалната ти обсебеност спрямо подлия зъл проводник на "официалната" наука ;)
цитирай
4. kostadin - И да не се боря, то си е факт - един п...
25.02.2014 18:07
asthfghl написа:
И да не се боря, то си е факт - един полезен страничен ефект от маниакалната ти обсебеност спрямо подлия зъл проводник на "официалната" наука ;)

Няма нищо по- добро да помогнеш на ближния си за да се посмееш
цитирай
5. asthfghl - 4.
25.02.2014 19:24
Е, в такъв случай, предполагам, няма какво друго да се направи, освен да оставим читателите сами да преценят кое е смешното: аргументираното представяне на подкрепени с факти рационални становища, или безогледното спамене с механично копирани, непроверени руски текстове :)
цитирай
6. kostadin - не претендирам за нищо тук в блога .
25.02.2014 20:15
Невинен си -забравих ти сложното име
Подал съм текстове ,които са ми се сторили актуални.Пък които се интересува ще се ориентира по нататък.
цитирай
7. kostadin - е забавна птица, тип папагал. Във ...
25.02.2014 20:20
zarenkow написа:
е забавна птица , тип папагал. Във весели крещящи краски и имах удоволствие да му посетя кокошарника. Отказа високомерно да беседва на пилешки и ми се яви като клонинг, и за мое учудване започна и сам да си говори с клонинга. Е в повече ми дойде, защото точно за 10 мин. го разкрих, а след това пита защо съм си затрил коментарите. Кокоша работа не се впрягай.

От начало го мислех за разумен човек но след като започна да ми трие постингите просто си изтрих и моите и го оставих да се радва.
Ако му се впрягам нямаше да му натракам + точки Щом това го радва -защо да не му доставя и аз малко радост
цитирай
8. kostadin - zarenkow,
25.02.2014 20:44
у нас можеш да се наслушаш на западна пропаганда.В началото на събитията в Украйна си мислех ,че украинците са останали без мозък.Сега знам ,че те се борят за същите неща,за които мечтаем и ние .Обикновените хора си приличат навсякъде по света .Но има зловещи фактори ,които непрекъснато ни пълнят главите с ужаси,само и само за да изкопчат това което по право ни принадлежи от векове.
На Руссия гледам като на древна българска земя.Всъшност ние сме се махнали от тази земя ,а братята ни са останали.Силните остават слабите търсят удобството.Но човечността в нашият и техният народ е запазена в голяма степен и до днес.
цитирай
9. asthfghl - 6., 8.
25.02.2014 21:05
Заренков, то се видя кой е папагал. "Доводите" ти, ако могат въобще така да се нарекат, бяха надлежно осмяни от доста развеселена и разнородна публика с далеч повече сиво вещество, отколкото някога би могъл да си мечтаеш да имаш - дотолкова, че да се стигне дотам, че бързо-бързо сам да си ги затриеш впоследствие без чужда помощ, а сега да търсиш всевъзможни извинения за срама си ;)

Костадин, не се впрягай - както казах, и да ревеш и да плюеш, и колкото и кал да хвърляш - постове, съдържащи лични нападки, спам и отклоняване на темата в лична посока (с други думи: тролене), ще продължават да не виждат бял свят при мен. Ако считаш нетолерирането на тролове за "неразумно", проблемът си е изцяло твой и само може да говори красноречиво за теб и за останалите феноменални екземпляри от така любопитно заформящия се тук клуб на взаимно потупващите се по гърба тролове. Това е положението.
цитирай
10. kostadin - asthfghl
25.02.2014 21:10
Благодаря ти ,че сподели с мене желанията си и мечтите си.
Мисля ,че ти показах реално ,че работя в твоя полза -давам ти + колкото мога.
Ако поставянето на - е твоята цел п и ти помага слагай ги колкото искаш и от официалниат ти блог и от съпътсвуващите твой блогове в които не пишеш.
цитирай
11. asthfghl - 12.
25.02.2014 22:26
Знаеш ли, най ми са забавни провалени псевдо-интелектОали, които населяват своя си собствен въображаем свят и сами се гъделичкат със самозаблудата, че болните им фантазии са в състояние да минат за действителност пред някой друг, освен шепата параноиди, очевидно готови да им ръкопляскат, само защото в отделни случаи като този им уйдисват на шизофреничните брътвежи.

Колкото и да се опитваш да замажеш положението, последната ти поява се отличаваше с меко казано смехотворни включвания. Нямам представа дали всеки, чието мнение се различава от твоето и който не ти ръкопляска автоматично на всяко гениално умозрение, за теб се възприема като нечий клонинг, но за човек с претенции като твоите, използваните от теб епитети недвусмислено водят към заключението за пореден член на целокупния просташки контингент, който за жалост доминира в родното блогопространство.
цитирай
12. asthfghl - 11.
25.02.2014 23:49
Свободен си да живееш с каквито заблуди намериш за добре. Един блог ми е напълно достатъчен да изложа на показ смехотворния характер на шарлатании от всякакъв род.
цитирай
13. asthfghl - 14.
26.02.2014 09:06
Човек, който на аргументите на събеседника си неизменно отвръща с непрестанни лични нападки, не може да има претенцията да проповядва по въпроса за почтеността, а още по-малко да изисква от другите продуктивност в дебата - единственото, за което може да претендира, е челно място в класацията на комплексираните простаци от посредственото мнозинство.
цитирай
14. kostadin - Абе ,хора, вие сте готови за воденето на гражданска война
26.02.2014 09:17
Не виждате ли ,че чергата под нозете ви е изтеглена и някой я пали встрани от нас.
Разбирам ,че всеки има желание да е прав Какво да правя като всеки от нас има само част от истината.Разбирам човека asthfghl -иска да е на върха на сладоледа ,а не знае ,че първо той се стопява.
Виждате ,че качвам всичко ,а дали е добро или лошо всеки да преценява ,но не постъпвам ,като човека с кодовото название asthfghl - да започна разговор и след това да изтривам каквото не ми пасва .
Аз съм съгласен да има и такива ,като него за да могат хората да видят до къде може да се моделира мисленето на хората.
цитирай
15. kostadin - не ме гледай какви ги върша ,а слушай какво ти говоря .
26.02.2014 09:21
Това е лозунгът на наукообразният метод използван от човека със име asthfghl.
Редно е да му помогнем да си постигне мечтата .Съдействувайте му да е на първо място та всички да му се посмеят на голият задник.
цитирай
16. asthfghl - 17., 18.
26.02.2014 10:30
Колкото и да извърташ нещата и да си въобразяваш, че отстраняването на тролските ти коментари е имало каквото и да било общо с тяхното съдържание по същество, това няма да изличи факта, че те далеч не бяха по поставената в съответните постове тема, а изцяло се концентрираха върху личността на автора - което именно и предизвика тяхното отстраняване, както ще бъде и занапред.

Последният ти коментар съвсем успешно причислява и теб към все по-нарастващия контингент на простаците, който, по мои наблюдения, у нас възлиза на около 95% от населението.

Що се отнася до "качването на всичко" - когато решиш да вложиш поне малко мозък в цялата тази дейност, да зарежеш механичния копи-пейст и да положиш някакво усилие сам да изградиш свой собствен аргумент, с радост ще го разгледам и обсъдя.
цитирай
17. kostadin - zarenkow
26.02.2014 11:39
Не съм имал предвид нито тебе нито наукообразният или някой друг .Просто блога не може да бъде бойно поле.
Желая ти приятен и ползотворен ден.
В момента се интересувам от методите на пермакултурата.
цитирай
18. kostadin - Колкото и да извърташ нещата и да си ...
26.02.2014 11:43
asthfghl написа:
Колкото и да извърташ нещата и да си въобразяваш, че отстраняването на тролските ти коментари е имало каквото и да било общо с тяхното съдържание по същество, това няма да изличи факта, че те далеч не бяха по поставената в съответните постове тема, а изцяло се концентрираха върху личността на автора - което именно и предизвика тяхното отстраняване, както ще бъде и занапред.

Последният ти коментар съвсем успешно причислява и теб към все по-нарастващия контингент на простаците, който, по мои наблюдения, у нас възлиза на около 95% от населението.

Що се отнася до "качването на всичко" - когато решиш да вложиш поне малко мозък в цялата тази дейност, да зарежеш механичния копи-пейст и да положиш някакво усилие сам да изградиш свой собствен аргумент, с радост ще го разгледам и обсъдя.

Мисля ,че похвалих умелата ти подборка на материали от интернет.
Мисля ,че разпространението на това което ни е харесало при прочитане е добре да се рекламира.
А ако имам какво да кажа ще го кажа ,както съм го правил и в недалечното минало.
цитирай
19. teatarnamechtite - костадин,
26.02.2014 12:01
На мен пък доста от нещата, които Астхфгхл пише в блога си, ми са интересни и научавам много неща. Или най-малкото - откривам полезни препратки към места, откъдето мога да науча нещо. Също така харесвам и доста от твоите постове, защото предлагат един по-различен поглед, който го няма по пресата. Според мен от един добър спор между двамата останалите читатели можем да имаме само полза. Да научим нещо ново и да видим два различни погледа, особено ако са добре обосновани и подкрепени с факти. И особено ако страните се въздържат от безсмислени лични престрелки. И без това сме се нагледали на кал из блоговете, поне интелигентни хора като вас могат да ни го спестят. Иначе някои от използваните епитети като "козел", "папагал", "гъз" и т.н. не ти отиват нито на теб, нито на очевидно интелигентен човек като другия ти събеседник, който толкова много настоява да омаскари въпросния омразен Астхфгхл. Нещо ми подсказва, че ти не си такъв човек, какъвто те изкарва държането ти в коментарите под собствения ти пост. Не ми се сърди, това е просто едно мое мнение.
цитирай
20. kostadin - Здравей,teatarnamechtite!
26.02.2014 13:00
Не съм казвал ,че темите на asthfghl,като заглавия са лоши .Възможно е да се опитва да провокира интереса на хората към тях ,като ги разглежда само под един ъгъл -този на извоювалата си правото да бъде последен съдник за истината т. н. официална наука.
Въпросът е не само спорен и морален,защото не политиците или капиталистите са виновни за отровената ни планета ,а учените стремящи се към известност и сравнително охолен начин на живот в условията на луксозната цивилизация ,която е оформила по света зони на комфорт.
На практика познанията обхващат много по голяма област отколкото официалната наука признава.
Всъшност тя работи само с хипотези ,а е обсебила незаслужено емпиричният успех на отделни човеци.При това никой никъде не е направил анализ доколко технологическата ни цивилизация е нещо разумно и оптимално за планетата ,като цяло.
цитирай
21. teatarnamechtite - костадин,
26.02.2014 13:09
Когато науката се превърне в оръдие в ръцете на политиците, се получава ситуацията, която ти описваш. Нека не обвиняваме оръдието за негативните ефекти от неговата употреба. А този, който го употребява. А именно - политиците.

Наистина науката работи с хипотези, но и с доказателства. Когато доказателствата не отговарят на хипотезата, тя трябва да се замени с друга. Другото е шарлатанство.

Все пак мисълта ми беше да не се нападате така грозно. Защото така отблъсквате любопитния читател и посланията и на двама ви остават нечути и удавени в калта, с която така щедро взаимно се поливате. По-добре е с взаимно уважение всеки да си защитава своята теза без лични нападки, от които всички губят. Пък ние страничните наблюдатели сами ще си решим кой крив и кой прав. Не си ли съгласен, че така трябва да изглежда един интелигентен дебат?
цитирай
22. asthfghl - 20.
26.02.2014 13:25
Предполагам трябва да ти благодаря, че така нагледно предоставяш поредния пример за шарлатанство. Науката действа с доказателства. Просто е. Псевдонаучните комплексари хвърлят голи твърдения от сорта на "htpcl е asthfghl", без да са в състояние да приведат каквито и да било доказателства, освен ирационални умозрения, недоказуеми впечатления и инсинуации без покритие. А после си въобразяват, че сервилното ръкопляскане на лековерната публика може да служи за потвърждение на лъжите им.

Както знаем, една лъжа, повторена сто пъти, накрая се превръща в истина. На това очевидно разчиташ и ти, с което напълно покриваш критериите за самопричисляване в графата шарлатани.
цитирай
23. kostadin - За защитата на тезите
26.02.2014 13:33
За мене е важно кой е започнал пръв с мръснишките номера .Не съм аз.
Мисля ,че се опитах да водя разумен разговор,но доколко съм успял не мога да ти кажа.Когато се дракат с мене съм длъжен да реагирам Старая се да го правя възможно най- меко.
За учените -самият аз принадлежа донякъде към тях.Не е лесно на стари години да разбереш илюзорността на научното мислене.Може би учените са любопитни същества ,които се мислят за великани в областта на знанията .Единствено тяхнвото любопитсво в днешните ни времена е зависимо от материалният стимул , така че машите на финансовият св. елит винаги са съгласни да отправят подчинените им политици в посоката ,която би им осигурила обещаното от учените могъщество .
За теориите и доказателствата:
Няма доказано доказателство,ако се налага подмяна на една теория с друга .Ние работим спнашите сетива в много тесен диапазон и никога няма да успеем да проникнем в светая светих на вселената -за нас тя е безкрайна не само по размер но и по свойства.
В този тесен физически диапазон обаче нищо не ни пречи да си изградим модели които да обяснят практически получените от нас бляскави технологични резултати.
Това което не трябва да забравяме е ,че сме създадени – не е важно къде и кога-като крайни същества и ако сме разумни би трябвало да осъзнаем ,че и възможностите на планета та ни са строго лимитирани .Трябва да се научим да не режем клона на който седим.Но като начало хората е необходимо да разберат ,че потребителското отношение към благата давани ни от планетата няма да ни доведе до нищо добро.
цитирай
24. kostadin - asthfghl,
26.02.2014 14:00
Последният ти постинг за себе си ли си го написъл?

Бих приел правото ти да си имаш собствен измислен свят ,но за жалост не живееш сам.
Може би имаш доста научни проблеми ,като си ги решиш ,чрез самообразование бихме могли да поразсъждаваме над начита по който ти или аз се опитваме да видим света.
Радиестезията е много точен метод!-стига да го владееш.
Виж малко за тази наука
http://www.vbox7.com/play:339ba923a4
цитирай
25. asthfghl - 28.
26.02.2014 14:36
Заренков, коя от всичките тези картинки се предполага да съм аз? Доста смешен опит :)

Костадин, дори един бегъл прочит на постовете тук дава да се разбере кой живее в свой измислен свят.
цитирай
26. teatarnamechtite - костадин,
26.02.2014 14:43
Мен повече ме притеснява агресивната съпротива срещу науката, въпреки че съвременният ни свят е такъв, какъвто е, именно благодарение на нея. Тази съпротива, ако бъде доведена до крайности, може да бъде много опасна. Също толкова опасна, колкото възползването от науката и технологиите за вършене на зло или за облагодетелстване върху чужд гръб.

Елитът винаги ще намира начини и средства да контролира простолюдието. Било то чрез науката или чрез нещо друго. Не науката сама по себе си е злото, а използването й от зли хора за вършене на зло. Нека да сме справедливи и да правим тази тънка разлика, иначе рискуваме да се превърнем в ретроградни бунтари заради самото бунтарство и нищо няма да постигнем.

Тъкмо защото нашите сетива са ограничени, технологиите ни помагат да разширим диапазона, вместо да налучкваме на сляпо в тъмното.

За потребителското отношение и експлоатацията на планетата ни съм напълно съгласен. Сегашното поведение на човечеството е доста саморазрушително в това отношение.
цитирай
27. kostadin - asthfghl,
26.02.2014 14:56
Някога китайците бяха казали ,че за да победи една истина или нещо случило се ,са необходими поне 1000 години срок.
Ти и скаш сега да победиш- във вселената няма недупостими неща ,ама не ти се чака 1000 години Виж колко пъти науката е отричала разни идей или факти и после се е натъкмявала по отричаните от нея неща.Няма да засягам личното ти чувство да искаш да си прав.
Ти оспорваш факти с над хилядолетна история -радиестезията ,астрологията .Ами оспорвай ги ,но нямаш аргументи.Представените доказателства показват опитите на науката да иска да решава сложни проблеми чрез доказване.Кой ли ще си спомня за нас след 100 годиниТова означава ли ,че ние не сме съществували?
цитирай
28. asthfghl - 32.
26.02.2014 15:09
Аргументите си съм ги представил доста нагледно и подробно - за астрологията даже имам скорошен пост, а доводите в него и до ден днешен остават неадресирани и необорени - което следва да ни говори много.

Все пак се радвам, че най-накрая реши да караме по същество и по темата, вместо безконечно да отклоняваме вниманието от наистина съществените неща, като се занимаваме с личността на събеседника си.

Използваният от теб аргумент е един доста прозрачен пример за логически трик, известен като "позоваване на традицията" (т.е. "нещо би трябвало да работи, понеже хората знаят, че от векове е работило"). Просто защото дадена практика е просъществувала в продължение на столетия, това не я прави валидна. По-скоро я прави широко популярна отживелица от едни по-примитивни времена. Така например в продължение на векове лечителите са практикували кръвопускане, като са вярвали, че така "балансират" иначе несъществуващите "телесни субстанции", с което уж са възстановявали здравето на болни пациенти (а в действителност в много от случаите и в зависимост от конкретното заболяване, прилагането на метода ги е довършвало). Сега този метод е отхвърлен като безполезен, дори вреден, въпреки "хилядолетната му история".

Не, не държа да победя. Целта на науката не е да надделее над нещо, а да открива истината - да. Тъкмо затова тя трябва винаги да е отворена за нови хипотези. Практиките, които ти изброяваш (астрологията например), тъкмо наобратно, съществуват от хилядолетия във все една и съща стагнирала форма, без промяна и без развитие. Това би следвало да ти говори много, ако ти пукаше да се замислиш над този въпрос.

Това, което на теб ти изглежда като "натъкмяване", се нарича научен процес. И всъщност се движи от много прости принципи:

http://www.andrewkicksass.com/images/faith_science_flow_chart.jpg

Не държа да съм прав. Но не очаквай и да следвам втората половина от горната схема, към която ти изглежда си твърде привързан.
цитирай
29. kostadin - Мен повече ме притеснява агреси...
26.02.2014 15:10
teatarnamechtite написа:
Мен повече ме притеснява агресивната съпротива срещу науката, въпреки че съвременният ни свят е такъв, какъвто е, именно благодарение на нея. Тази съпротива, ако бъде доведена до крайности, може да бъде много опасна. Също толкова опасна, колкото възползването от науката и технологиите за вършене на зло или за облагодетелстване върху чужд гръб.

Елитът винаги ще намира начини и средства да контролира простолюдието. Било то чрез науката или чрез нещо друго. Не науката сама по себе си е злото, а използването й от зли хора за вършене на зло. Нека да сме справедливи и да правим тази тънка разлика, иначе рискуваме да се превърнем в ретроградни бунтари заради самото бунтарство и нищо няма да постигнем.

Тъкмо защото нашите сетива са ограничени, технологиите ни помагат да разширим диапазона, вместо да налучкваме на сляпо в тъмното.

За потребителското отношение и експлоатацията на планетата ни съм напълно съгласен. Сегашното поведение на човечеството е доста саморазрушително в това отношение.

Ако под агресия спрямо науката разбираш желанието на управляващият ни елит да скрие полезните за всички хора научни открития ,то аз съм съгласен с тебе.
Някога в древността мисля че индийският Ашока забранил развитието на технологиите... и човечеството забравило ,че е браздило из космоса.Това е станало защото царя искал да избегне бъдещите нещастия на хората.
Извода от този опит е ,че технологичните общества много бързо забравят постиженията си.Но когато забравили за постиженията в науката те скоро забравили да развиват в себе си и собствените възможности .Някой от методиките за опознаване на собствените ни сили са запазени и до днес ,но даже и те днес се използват за достигане на твърде себични цели.
Не сме първата или най- високо развита цивилизация на земята.Така че аз лично съм песимист за общото бъдеще на човечеството.
Еволюцията е строго индивидуална и за това не бива да се сърдим на никого -най- малко на вселената която ни е създала.
цитирай
30. teatarnamechtite - костадин,
26.02.2014 15:21
Много си прав за технологичните общества. Всъщност цялата ми дейност в блог.бг се заключава в писането на една фентъзи поредица, която се занимава именно с това - едно въображаемо, наглед древно общество отпреди Потопа, което обаче поразително напомня на съвременното технологично общество. И естествено то прави същите грешки като нас и читателят извлича същите уроци, както от нашата действителна история. И в основата на всичко е използването на науката за вършене на зло, за самооблагодетелстване, за навреждане на другия. С всичките пагубни последствия за цивилизацията.

В едно си много прав. Светът на човеците не се е променил особено през хилядолетията, нали? Единственото, което се мени, са имената на държавите.
цитирай
31. kostadin - "Аргументите си съм ги п...
26.02.2014 15:28
"
Аргументите си съм ги представил доста нагледно и подробно - за астрологията даже имам скорошен пост, а доводите в него и до ден днешен остават неадресирани и необорени - което следва да ни говори много."
Написаното по -горе е твое!
Аргумент и довод
По принцип аргумента е нещо променливо -напримир понятието морал е променливо във времето
Довод-някога фрнските академици отрекли камъните, които падат от небето -това е довод и какво от това
Още един довод си дал -никой не реагирал.Хайде, не подхождай ,като изтъркан български политик Костовистите биха казали ,че хората са били за гъби- да ,ама не-хората са те игнорирали.
Натъкмяването -как ще наречеш факта ,че почти във всяка формула използвана от космонавтиката се въвеждат редица добавъчни параметри?
Образно казано мнението на учените е ,че всяка идея може да се превърне в теория,като се използват математическите доказателства .Трудно ми е да повярвам ,че математиката може да обясни физиката или химията .Доказателствата за верността на науките се крие в нашата вяра ,ама вярата е нещо субективно ,каквито са и образите получавани от реалната заобикаляща ни действителност.Сложна работа .
И за капак си представи ,че всичките точни науки за начало избират аксиоми т. е . неща които не могат да се докажат.Е ,тогава какво става с къщичката на съответната наука построена върху калпави основи.
Много може да се говори на тази тема,но всеки трябва да се опита сам да си свари супата на познанието.
Е, разгеле все пак получих нещо оптимистично - съмнението ти -това означава ,че можеш да продължиш да търсиш.
Конкретно за астрологията Птоломейчо е забъркал кашата с астрологията ,но то е като случаят с гърците Превели космическият ред във вселената като хаос. и чули недочули ни завещали неделимостта на някакви частици наречени атоми ,а ние като съвремени глупаци ги разбихме и продължаваме да ги разбиваме -ама коя домакиня изучава от какво са направени порцелановите чинии като ги чупи .Чудесна наука!
Време ми е да отида да поработя малко !
До скоро
цитирай
32. kostadin - zarenkow,
26.02.2014 23:06
И на мене от пръв поглед ми допадна човечето с брадичката.Но може да се окаже ,че не е той ,ако сега е без брада .При него са възможни всякакви научни метаморфози.
Може би по научен път ще ни докаже каква е истината
цитирай
33. kostadin - Пусни го и му се радвай на изказванията
26.02.2014 23:25
Предполагам ,че психически не е в добро състояние.
Простено да му е!
цитирай
34. teatarnamechtite - костадин,
27.02.2014 00:15
За голямо мое съжаление виждам, че апелът ми за мир е останал глас в пустиня...

А толкова харесвах теб и твоя блог. Жалко. Но въобще нямам желание вместо на рядко интересно четиво да се натъквам на поредната арена на грозни препирни, сблъсъци на егота и разчистване на сметки, в каквото неволно или с умисъл си превърнал това място.

Изглежда търсенето ще продължава.
цитирай
35. kostadin - Няма да намериш съвършени.
27.02.2014 00:24
Няма как да правим разлика ,ако не сравняваме черното и бялото.
(Цялото ни познание се крепи на възможността ни да сравняваме.)Дали си преценил нещата от всякъде -незнам.Всеки решава за себе си.
Беше ми приятно да си поговоря с тебе

цитирай
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930